Корекційне – розвиткове заняття 3 (29.11.2022) для К-на Максима, К-ми Єлизавети, М-ча Валерія, У-ва Кирила, Д-ко Павла, Г-ко Єлизавети – 2 підгрупа і Ж-кого Данила, Я-ної Валерії, Г-ко Кіріла- - 1 підгрупа Мета: Розвивати інтерес та звичку до занять фізичними вправами. Розвивати узгодженість рухових дій, здатність до одночасних рухів. Розвивати координацію рухів. Розвивати дрібну моторику рук. Формувати позитивний психоемоційний стан. Розвивати орієнтування у просторі. Вправа на гімнастичній лавці Ходьба по гімнастичній лавці із різними положеннями рук (на поясі, до плечей, зі сплесками в долоні). Ходьба бокам (лівим, правим) із різним положенням рук. Ходьба приставними кроками то лівим, то правим боком. Ходьба на носках. Темп повільний Ходьба назад. Темп повільний Вправи з гімнастичною палицею. 1. Гімнастична палиця унизу. Підняти руки с гімнастичною палицею вгору, прогнутися назад, нахилити...
Сообщения
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения

Корекційно – розвиткове заняття 3 (28.11.2022) для Р-ко Єгора, П-ко Деніса, К-ди Івана, Р-на Ростислава, Д-ра Єгора, Г-ча Дмитра, П-ка Олександра- 1 підгрупа; С-ра Арсена, К-ка Кирила, Н-ка Артема, С-ти Юлії – 2 підгрупа. Кінезіологічні вправи «Дерево» Сидячи навприсядки, заховати голову в коліна, коліна обхопити руками. Це насіннячко, яке поступово проростає і перетворюється в дерево. Повільно піднятися на ноги, розпрямити тулуб, витягнути руки вгору. Повіяв вітер – розгойдувати тіло, імітуючи дерево. Ми ростемо, ростемо, ростемо I до неба доростемо . «Вухо – ніс» Мета: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю. Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, плесніть у долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки». І на ніс мені, на праве вухо - Сіла мені чорна муха. Знов на ніс , на ліве вухо- Киш від мене Цок...
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
Корекційно- розвиткове заняття для К-о Олександра (25.11.2022.) Мета: Покращення рухів в суглобах. Збільшення амплітуди рухів в суглобах. Розвиток дрібної моторики. Розтягування м’язів. Пальчикова гімнастика Миємо руки “Миємо руки”: ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки. Узяли духмяне мило, Добре руки з ним помили. “Струшуємо водичку з рук”: пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку. Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди. “Витираємо руки”: енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником. Рушничок я свій беру, Швидко ручки обітру. Комплекс вправ 1. Початкова позиція дитини – лежачи на спині. Одна нога розгинається і фіксується дорослим під власним тягарем тіла або під упором руки, а друга поступово згинається в коліні. Стегно при цьому по можливості притискається до живота, після чого плавно відводиться назад у вихідне положення. Повторити 8-10р...
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
Корекційно- розвиткове заняття для К-о Олександра (23.11.2022.) Мета: Покращення рухів в суглобах. Збільшення амплітуди рухів в суглобах. Розвиток дрібної моторики. Розтягування м’язів. Пальчикова гімнастика Миємо руки “Миємо руки”: ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки. Узяли духмяне мило, Добре руки з ним помили. “Струшуємо водичку з рук”: пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку. Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди. “Витираємо руки”: енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником. Рушничок я свій беру, Швидко ручки обітру. Комплекс вправ 1. Початкова позиція дитини – лежачи на спині. Одна нога розгинається і фіксується дорослим під власним тягарем тіла або під упором руки, а друга поступово згинається в коліні. Стегно при цьому по можливості притискається до живота, після чого плавно відводиться назад у вихідне положення. Повторити 8-10р...
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения

Корекційно –розвиткове заняття 2 (23.11.2022) для П-ли Михайла, Ш-на Захара. Мета: розвиток загальної і дрібної моторики. Розвиток уваги. Вправи для розвитку моторики і уваги Вправа «Повтори за мною ». Дитина повинна по інструкції: 1. протягнути руки вгору, вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо», «наліво», то «на вікно», «на двері»); 2. показати витягнутою рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і т.д.); 3. намалювати крейдою (олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу, праворуч Весела розминка Йшов по лісу їжачок, (ходьба на місці) В нього шубка з голочок. Ніс багато грушечок, (нахиляння тулуба в сторони) Аж болів йому бочок. Раз, два, три, чотири, п'ять! (стрибки) Зупинився спочивать. Піклувався їжачок (вправи для кистей рук) Про маленьких діточок, Чарівних, непосидючих, Дуже милих і колючих. Десять,...
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
Корекційно- розвиткове заняття 2 (24.11.2022) П-хи Станіслави, О-ко Михайла, М-ш Катерини. Мета: вчити дітей розслаблювати м’язи очей, напружувати їх. Розвивати загальну моторику. Розвивати орієнтування у просторі. Вправи для зняття напруги. "Пальмінг" . Люди завжди несвідомо використовували свою долоню для полегшення стану очей. Енергією руки можна цілеспрямовано впливати на зорову систему, розслаблювати м'язи та підживлювати їх енергією. · Тремо долоні до тих пір, поки не відчуємо тепло, складаємо їх під кутом одну на одну. Долоні вирівнюємо, так, щоб посередині залишилася ямка, і прикладаємо їх на очі. · Центр до...
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения

Корекційно – розвиткове заняття 2 (25.11.2022) для К-ди Івана, П-ка Олександра- 1 підгрупа; С-ра Арсена, Н-ка Артема, С-ти Юлії – 2 підгрупа. Мета: розвиток цілеспрямованості рухів рук, здатності до взаємодії обома руками. Розвиток просторової уяви. Розвиток координації рухів. Корекція негативних емоцій. Розвиток узгодженості рухових дій, здатності до одночасних рухів. Хід заняття Вправи на дихання (прискорене дихання, дихання у спокої. Чергуємо декілька разів.) "Перехресна маршировка". Треба крокувати, високо піднімаючи коліна поперемінно торкаючись правою і лівою рукою по протилежній нозі. Зробити 6 пар рухів. (10 р.-2 підгрупа). Потім крокувати то...