Корекційно – розвиткове заняття 2 (25.11.2022) для

 К-ди Івана, П-ка Олександра- 1 підгрупа;

С-ра Арсена,  Н-ка Артема, С-ти Юлії – 2 підгрупа.

Мета:  розвиток цілеспрямованості рухів рук, здатності до взаємодії обома руками.  Розвиток просторової уяви.  Розвиток координації рухів. Корекція негативних емоцій.  Розвиток узгодженості рухових дій, здатності до одночасних рухів.

 

                                       Хід заняття

Вправи на дихання (прискорене дихання, дихання у спокої. Чергуємо декілька разів.)

 



"Перехресна маршировка".

 Треба крокувати, високо піднімаючи коліна поперемінно торкаючись правою і лівою рукою по протилежній нозі. Зробити 6 пар рухів. (10 р.-2 підгрупа).  Потім крокувати торкаючись рукою однойменного коліна. Зробити 6 пар рухів. (10 р.) Закінчити торканнями по протилежній нозі.

"Млин".

Рука і протилежна нога обертаються круговими рухами спочатку вперед, потім назад, одночасно з обертанням очей управо, вліво, вгору, вниз. Час виконання 1-2 хвилини. (3-4 хв.)Дихання довільне.



"Паровозик".

 Праву руку покласти під ліву ключицю, одночасно роблячи 10 (12-13) кругів зігнутою в ліктьовому суглобі лівою рукою і плечем вперед, потім стільки ж назад. Поміняти положення рук і повторити вправу.

"Робот".

Встати лицем до стіни, ноги на ширині плечей, долоні лежать на стіні на рівні очей. Пересуватися вздовж стіни управо, а потім вліво приставними кроками, руки і ноги повинні рухатися паралельно, а потім пересуватися, використовуючи протилежні руки і ноги.

"Маршировка».

 Виконувати краще під ритмічну музику. Крокувати на місці При цьому крок лівою ногою супроводжується помахом лівої руки. Крок правою ногою супроводжується помахом правої руки.

                    Рухливі ігри на розвиток уваги.

 «Будь уважним» (виконувати команди тільки при словах «будь ласка»),

«Роби за мною» (не можна повторювати заборонений рух). «Світлофор» (зелений -  марширують, жовтий – плескають у долоні, червоний - стоять).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога