Корекційно- розвиткове заняття 2 (24.11.2022) П-хи Станіслави, О-ко Михайла, М-ш Катерини.

 

Мета: вчити дітей розслаблювати м’язи очей, напружувати їх. Розвивати загальну моторику. Розвивати орієнтування у просторі.

 

                       Вправи для зняття напруги.

"Пальмінг". Люди завжди несвідомо використовували свою долоню для полегшення стану очей. Енергією руки можна цілеспрямовано впливати на зорову систему, розслаблювати м'язи та підживлювати їх енергією.

·                 Тремо долоні до тих пір, поки не відчуємо тепло, складаємо їх під кутом одну на одну. Долоні вирівнюємо, так, щоб посередині залишилася ямка, і прикладаємо їх на очі.

·                 Центр долоні повинен бути над центром очного яблука, основа мізинця на переніссі, як місток окулярів. Долоні повинні щільно заплющувати очі, щоб настала повністю темрява.

·                 Лікті поставте на стіл, сядьте зручно, спина пряма, голову не нахиляти.

Обов'язково розслабтеся! Через секунду – дві відчуєте, як приємне тепло проникає з долоні у вічі все глибше і глибше. Тепер можна уявити щось дуже приємне.

 

"Точки та хрестики"

Закрийте очі, прикрийте їх долонями та уявіть чорне поле. Тепер намалюйте носом маленьку літеру "О". У центрі її - ще менше, а в центрі цієї ще менше і т.д., поки не вийде точка. А посередині точки поставте маленький хрестик, у центр хрестика поставте крапку. Легенько покліпайте віями.

 

ВІРШОВАНІ РУХАНКИ

1. «Дивовижна природа»

Трава маленька-маленька (діти присідають).

Дерева високі-високі (встають та підіймати руки догори).

Вітер дерева гойдає-гойдає (повертаються навколо себе).

То вправо, то вліво нахиляє (нахиляються вправо та вліво).

То вгору, то назад (тягнуться вгору та назад).

То вниз нахиляє (нахиляються вперед).

Птахи летять-відлітають (махають руками-«крилами»).

Учні за парти тихенько сідають (діти сідають ).

 

 

3. «Ранковий котик»

Сірий котик міцно спав (діти закривають обличчя долонями),

Навіть пісню не співав.

Та, нарешті, пробудився (нахиляють голову вправо-вліво, вгору-вниз)

І довкола обдивився (діти роблять рух очима по колу, а потім всторони).

Став смачненько потягатись (потягування)

І чистенько умиватись (імітують руками вмивання).

Порозчісував він вуса (імітація розчісування вусів руками).

Зуби й кігті нагострив (кілька разів міцно стискають кулачки та розслаблюють руку)

І до комірчини побрів (ходьба на місці).

Буде мишку полювати й добро оберігати (діти потирають долоні).

Ми, як котик, відпочили,

Щоб зміцніли наші сили.

 

Рухлива гра «Сісти, встати, сісти»

Учасник гри сідає на стілець. На очі йому надягають пов'язку. Вправа на перший погляд нескладна: встати, зробити п'ять кроків уперед, повернутись направо, зробити ще п'ять кроків, ще раз повернутись направо і відміряти таку ж кількість кроків, нарешті зробити ще поворот направо, пройти п'ять кроків і з поворотом направо сісти на стілець. Тільки оволодівши добрим почуттям простору та вмінням чітко виконувати повороти можна виконати цю вправу.

 

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога