Корекційно- розвиткове заняття 9 (22.12.2022) П-хи Станіслави, О-ко Михайла, М-ш Катерини.
МЕТА: формування самостійних навичок орієнтування у просторі, активізація функцій серцево- судинної та дихальної систем, розвиток сили м’язів.
Топ-5 вправ для покращення зору
1. Натиски на повіки
Обережно доторкніться кінчиками пальців до повік та злегка притисніть, потримайте до 5 секунд, відпустіть. Виконуйте вправу від 5 до 10 разів.
2. Погляд зі сторони в сторону
Сядьте прямо та відведіть погляд вліво, затримайте погляд на декілька секунд, а потім подивіться направо, так само зафіксуйте погляд на декілька секунд. Виконуйте вправу 10 раз. Під час цієї вправи не затримуйте дихання та не забувайте моргати після кожного разу.
3. Здивування
Спробуйте відтворити здивований погляд. Розкрийте очі максимально широко, як тільки зможете, а потім міцно замружте очі. Повторіть 10 раз.
4. Малюйте геометричні фігури
Сядьте прямо. Сфокусуйтесь на вправі та почніть очима малювати геометричні фігури справа наліво, зліва направо. Намагайтесь намалювати від 2 до 5 геометричних фігур. Після кожної фігури моргайте. Виконайте вправу 5 разів.
Після виконаних вправ необхідно розслабити м’язи ока. Тому сядьте прямо та закрийте очі на декілька хвилин. Під час виконання цієї вправи можна медитувати. Тримайте очі закритими від 5 до 8 хвилин.
Вправи необхідно виконувати від 2 до 4 разів на день.
5. Зігрівання очей руками
Ця вправа допоможе відновитися після довготривалої роботи ваших очей. Сядьте так, аби ви мали змогу поставити лікті на тверду поверхню. Потріть долоні, щоб вони стали гарячими, покладіть їх на повіки. Тримайте очі закритими від однієї хвилини до п’яти.
6. Кліпайте!
Кліпайте швидко, аби природньо змастити очі та запобігти сухості та почервонінню очей.
А як хочете відновитись кліпайте повільно, а потім зімкніть очі та продовжте вправу.
Кінезіологічні вправи
«Дерево»
Сидячи навприсядки, заховати голову в коліна, коліна обхопити руками. Це насіннячко, яке поступово проростає і перетворюється в дерево. Повільно піднятися на ноги, розпрямити тулуб, витягнути руки вгору. Повіяв вітер – розгойдувати тіло, імітуючи дерево.
Ми ростемо, ростемо, ростемо
I до неба доростемо.
«Вухо – ніс»
Мета: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, плесніть у долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки».
І на ніс мені, на праве вухо -
Сіла мені чорна муха.
Знов на ніс, на ліве вухо-
Киш від мене Цокотуха!
«Перехресні рухи»
Мета:Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю
Виконується перехресно-латеральна ходьба (усвідомлена ходьба). З'єднати праве коліно з лівим ліктем і навпаки. Це активує максимально велику кількість м'язів тіла і розвиває, активізує лобову частку мозку, відповідальну за мислення. Перехресні координовані рухи виконуються одночасно правою рукою і лівою ногою (вперед, в сторони, назад). Потім те ж саме лівою рукою і правою ногою.
Якщо будем йти рухливо,
Піднімаючи коліна,
І руками їх торкатись,
Мозок буде наповнятись
Енергетика це зветься,
Гарно з нею нам живеться.
Гра Холодно-гаряче (з зав’язаними очима)
Грати можна в кімнаті. Один з учасників виходить за двері, а решта дітей ховають який-небудь предмет і звуть ведучого. Його завдання - знайти цей предмет, а решта гравців повинні підказувати йому де знаходиться цей предмет словами - «Холодно», «Гаряче», «Тепло», «Дуже гаряче». Як тільки ведучий наближається до предмета - треба говорити - «Тепліше», віддаляється - «Холодніше» .
Комментарии
Отправить комментарий