Корекційно –розвиткове заняття 4 (01.12.2022)
для П-ли Михайла, Ш-на Захара.
Мета: Розвиток великої моторики. Розвиток орієнтування у просторі, розвивати та вдосконалювати координацію рухів; вчити реагувати на паузи (зупинятися), змінювати рухи залежно від зміни характеру музики, звуковисотності, темпу та тембру. Врівноваження процесів збудження – гальмування.
Вступна частина
Виконуємо крокування, біг, стрибки під різноманітну музику. Виконуємо разом з дитиною. Потім вчимо дитину зупинятися разом з музикою. Граємо в гру: «Рухайся з музикою».
Основна частина
Для зацікавлення дитини використовуємо рухливі ігри.
Рухлива гра: «Зроби вірно.»
Даємо дитині змішані інструкції: - стрибай! – повзи! – біжи! – плескай в долоні! – тупоти! Дитина виконує кожне завдання протягом 5 – 8 с., тоді лунає вказівка - Стоп! Дитина повинна завмерти і не рухатися.
Можливі труднощі:
Якщо дитина відмовляється виконувати вказівки – дорослий виконує вправи разом з нею, поступово зменшуючи свою допомогу. Якщо дитина не зупиняється за вказівкою, дорослий може обійняти і зупинити дитину. Потрібно підбирати вказівки і швидкість виконання, враховуючи можливості дитини. Починаємо з 3 вказівок на першому занятті, поступово збільшуючи кількість вказівок.
Рухлива гра: « Покажи предмет»
Дорослий показує різні речі, а дитина показує Що вони роблять.
«М’яч» - дитина присідає і підстрибує.
«Робот» - виконувати ритмічні рухи руками і ногами.
«Сніжинка» - дитина витягує руки в сторони і кружляє.
«Вітер» - дитина підіймає руки вгору і розкачується.
Якщо немає іграшки, можна замінити малюнком.
Заключна частина
Для заспокоєння дитини перекладаємо маленькі кульки з однієї коробки в іншу. Збираємо розсипані дрібні предмети в коробку.
Комментарии
Отправить комментарий