Корекційно
–розвиткове заняття 3 (28.11.2022) для П-ли Михайла, Ш-на Захара, К-ко Олександра.
Мета: Розвиток великої моторики. Розвиток
орієнтування у просторі, розвивати та вдосконалювати координацію
рухів; вчити реагувати на паузи (зупинятися), змінювати рухи залежно від зміни
характеру музики, звуковисотності, темпу та тембру. Врівноваження
процесів збудження – гальмування.
Вступна частина
Виконуємо крокування,
біг, стрибки під різноманітну музику. Виконуємо разом з дитиною. Потім вчимо
дитину зупинятися разом з музикою. Граємо в гру: «Рухайся з музикою».
Основна частина
Для зацікавлення
дитини використовуємо рухливі ігри.
Рухлива гра: «Зроби
вірно.»
Даємо дитині змішані інструкції: - стрибай! – повзи! – біжи! – плескай в долоні! – тупоти! Дитина виконує кожне завдання протягом 5 – 8 с., тоді лунає вказівка - Стоп! Дитина повинна завмерти і не рухатися.
Можливі труднощі:
Якщо дитина
відмовляється виконувати вказівки – дорослий виконує вправи разом з нею,
поступово зменшуючи свою допомогу. Якщо дитина не зупиняється за вказівкою,
дорослий може обійняти і зупинити дитину. Потрібно підбирати вказівки і
швидкість виконання, враховуючи можливості дитини. Починаємо з 3 вказівок на
першому занятті, поступово збільшуючи кількість вказівок.
Рухлива гра: « Покажи
предмет»
Дорослий показує різні
речі, а дитина показує Що вони роблять.
«М’яч» - дитина
присідає і підстрибує.
«Робот» - виконувати
ритмічні рухи руками і ногами.
«Сніжинка» - дитина
витягує руки в сторони і кружляє.
«Вітер» - дитина
підіймає руки вгору і розкачується.
Якщо немає іграшки,
можна замінити малюнком.
Заключна частина
Для заспокоєння дитини
перекладаємо маленькі кульки з однієї коробки в іншу. Збираємо розсипані дрібні
предмети в коробку.
Комментарии
Отправить комментарий