Заняття для Я- ної Лєри

 

Мета: Розвиток великої моторики. Розвиток орієнтування у просторі, розвивати та вдосконалювати  координацію рухів; вчити реагувати на паузи (зупинятися), змінювати рухи залежно від зміни характеру музики, звуковисотності, темпу та тембру. Врівноваження процесів збудження – гальмування.

 

Вступна частина

 

Виконуємо крокування, біг, стрибки під різноманітну музику. Виконуємо разом з дитиною. Потім вчимо дитину зупинятися разом з музикою. Граємо в гру: «Рухайся з музикою».

 

Основна частина

Для зацікавлення дитини використовуємо рухливі ігри.

 

Рухлива гра: «Зроби вірно.»

Даємо дитині змішані інструкції: - стрибай! – повзи! – біжи! – плескай в долоні! – тупоти! Дитина виконує кожне завдання протягом 5 – 8 с., тоді лунає вказівка -  Стоп! Дитина повинна завмерти і не рухатися.

Можливі труднощі:

Якщо дитина відмовляється виконувати вказівки – дорослий виконує вправи разом з нею, поступово зменшуючи свою допомогу. Якщо дитина не зупиняється за вказівкою, дорослий може обійняти і зупинити дитину. Потрібно підбирати вказівки і швидкість виконання, враховуючи можливості дитини. Починаємо з 3 вказівок на першому занятті, поступово збільшуючи кількість вказівок.

 

Рухлива гра: « Покажи предмет»

Дорослий показує різні речі, а дитина показує Що вони роблять.

«М’яч» - дитина присідає і підстрибує.

«Робот» - виконувати ритмічні рухи руками і ногами.

«Сніжинка» - дитина витягує руки в сторони і кружляє.

«Вітер» - дитина підіймає руки вгору і розкачується.

Якщо немає іграшки, можна замінити малюнком.

 

Заключна частина

Для заспокоєння дитини перекладаємо маленькі кульки з однієї коробки в іншу. Збираємо розсипані дрібні предмети в коробку.

 

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога